7 juli Sedona

8 juli 2019 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag was het inpaktijd. Koen keek met Barney nog eerst naar de souvenirs van zijn vader en oom die meestreden in woII. We werden opgewacht bij Maggie voor het ontbijt. Samen met haar dochter hadden ze er het beste van gemaakt. Het werd een ontbijt oo Amerikaanse wijze, zoals we nu gewend zijn, een buffet , iedereen neemt een (kartonnen) bord en zit op een stoel of zetel waar er plaats is, relax.... het was zoals elke dag weer superaangenaam gezelschap maar aan alles komt een eind en was het tijd om de reis verder te zetten, dankbaar voor de warme ontvangst en de fantastische mensen die we afgelopen dagen hebben leren kennen: you were all so amazing 😘

we reden door Phoenix naar Sedona waar het landschap langzaam veranderde, weg met de cactussen. Sedona is omringd door mooie rode rotsen, verder bestaat het dorp uit hotels en restaurants, wat verder chique villas in het groen. Het is hier zeer rustig, en er waren niet veel restaurants te vinden: de ene te chique (48usd voor een gerecht), de andere vol en stuurde ons door naar het verschrikkelijke cafe Jose wat voor heel wat hilariteit zorgde. (Ondanks excellente reviews op trip advisor). De meisjes en Koen eindigden de dag in het zwembad... alhoewel het hier toch frisser is dan in Tucson, zeker s’avonds. Sweatertime.😉

1. Tania Van Zand:
    9 juli 2019
    Leuke verhalen en mooie foto’s🌞🌞🌞🌞.