Europapark

29 juli 2017 - Triberg, Duitsland

gisteren waren we te laat thuis om nog te bloggen. Van opening tot sluiting van de attracties (2030) hebben we genoten van Europapark. Bekroond tot beste pretpark in Europa, met maar liefst 13 rollercoasters: best de moeite. Bij onze favorieten: arthur and the minimoys, bekroond tot beste rollercoaster, waar we de eerste keer even vastzaten, hangende stoelen die reizen door het decor van de films. Fjords rafting: ronde bootjes in een wildwaterbaan. Voor de rollercoasters liefhebbers bleek Silverstar de absolute top! En dan niet te vergeten de nieuwste attractie Voletarium waarbij je naar een 4d film kijkt vliegend over prachtige beelden van Europa. Tientallen prachtige attracties waarbij zelfs het eten in de Food Loop magisch is. Kleine rollercoasters waarlangs je via pc bestelde drank en voeding tot bij je tafel geraakt, zelfs met loopings! Na een lange dag nog kunnen eten in Rust om zo tegen 2300 uur thuis te komen in Triberg waar in tegenstelling tot de ochtend het eens niet regende!