Feldberg

29 juli 2017 - Triberg, Duitsland

Vandaag scheen de zon in Triberg bij opstaan! Wow!! We reden naar het hoogste punt van de streek: Feldberg. Deze week 5 graden, regen en mist, vandaag blauwe hemel en 20 graden. Eerst bezochten we het Haus des Natur, een museum over de streek. Dan nog beneden gegeten, even paniek toen bleek dat ons cashgeld bijna op was en niet met kaart betaald kon worden, alles moest juist opgeteld worden voor bestelling! En toen met de kabelbaan naar boven, in de winter wordt er hier geskiet. Hoogste punt 1450m. Het uitzicht was prachtig, tot aan de Alpen: Jungfrau, mont Blanc... op de toren op de berg konden we niet op omdat er een huwelijk bezig was, jammer. Aangezien Elise hard op haar knieen was gevallen voor de kabelbaan, bleek een wandeling geen optie en gingen we met de kabelbaan terug naar beneden. We reden nog langs het zwembad in Titisee waar het nu veel rustiger was en de kindjes nog plezier konden maken in het buizencomplex. En jawel nog steeds zonneschijn in Triberg...