Kaiserlautern

11 april 2023 - Gries, Duitsland

Na het Paasweekend konden we vandaag eindelijk eens inkopen gaan doen in de nabije supermarkten terwijl Arthur wat kon studeren. De prijzen zijn hier toch wel lager dan bij ons.
Na een paar regenbuien reden we naar Kaiserlautern met als eerste halte de Japanse tuin. Niet groot maar heel mooi en rustgevend, met prachtige planten en waterpartijen.
Nadien liepen we verder naar het stadscentrum, niet erg spectaculair aangezien er weinig nog rechtstond na de oorlog, maar wel wat leuke winkels. Marie liet zich weer gaan in de Thalia boekenwinkel.
We stopten nog even bij een Amerikaans supermarktje, met een grote voorraad aan Yankee candles, waar we niet aan konden weerstaan uiteraard. Na een bezoekje aan de Saturn sprak Koen een militair aan die enthousiast zijn regimentteken lostrok en aan hem gaf, een geslaagde dag voor iedereen dus.

Voor het avondeten reden we naar Landstuhl, en Amerikaanser kon het niet zijn: chicken wings in een plastic mandje.
Morgen verwachten ze veel regen helaas ☹️…

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma:
    11 april 2023
    Mooie plaatsen die jullie bezoeken.
    Genieten maar en veel plezier.
  2. Oma:
    13 april 2023
    Spijtig van de regen, hoe veel mooier zou het niet zijn als de zon zou schijnen.
    Nog mooie vakantie !