26 juli Universal Studios

27 juli 2019 - Universal Studios Hollywood, Verenigde Staten

Ziezo, de laatste vakantiedag is aangebroken. We stonden vroeg op en in de file richting Universal. Het werd een zeeer warme dag, en zoveel volk in het park. We waren blij met onze expresstickets, want de rijen waren onmenselijk, geregrld meer dan twee uur voor een attteactie, zelden minder dan een uur. Met onze tickets konden we dit vermijden en alle attracties doen met amper wachttijd, echt de moeite. De rides waren vaak zeer spectaculair en hoogtechnologisvh, maar een heleboel warenook 3d, of virtueel, in een bakje, en de coaster sensatie komt van de beelden. Koen werd er supermisselijk van. Maar de kinderen hebben er an genoten en de meeste vielen bij iedereen in de smaak. We gingen nog naar een show over speciale effecten en uiteraard deden we een studiotour. Al bij al waren we vroeg klaar met onze attracties, en konden we op een deftig uur naar ons heel nabijgelegen laatste hotel in Hollywood. Morgen is het inpak tijd, kort na de middag moet de auto terug weg, en rond 1715 stijgen we op naar Londen, om pas zondagrond 1800 in Zaventem te landen... dus de blog valt nu stil, bedankt voor jullie toffe berichtjes!

1. MICHEL:
    27 juli 2019
    Bon voyage de retour après votre magnifique expérience.
    Maman Papa
  2. Palinckx Maria-Magdalena:
    27 juli 2019
    Wij hebben niet vaak geantwoord, maar telkens genoten van jullie avontuurlijke verhalen. Goeie terugreis!
    n. Jos en t. Marleen
  3. Pieter De Meester:
    27 juli 2019
    Hier hetzelfde! Met veel plezier de dagelijkse berichten gelezen👍
  4. Mieke en Chris:
    27 juli 2019
    Wij vonden het ook heel fijn om jullie reisverhalen te lezen. Keken er steeds naar uit. Prettige terugreis. Mieke en Chris en Oma
  5. Gerda:
    27 juli 2019
    Met veel interesse ,jullie blog gevolgd...toffe verhalen en foto's.
    Zo te lezen en te zien,een fantastische vakantie achter de rug.
    Voor mezelf ....extra goesting om " uit te vliegen"!
    Nu het zwaarste stuk ....een lange terugreis ,richting Belgenland.Goed nieuws....terug normale temperaturen hier thuis en jawel ,de plensbuien zijn voor iedereen ( zelfs voor mij) een aangename verfrissing en nemen we er graag bij.
    Veilige en vlotte terugreis gewenst.
  6. Tania Van Zand:
    27 juli 2019
    Veilige reis terug. Jullie kunnen nog nagenieten van een prachtige vakantie. Tot binnenkor.
  7. Ivo:
    27 juli 2019
    Veilige terugreis allemaal. Wij zijn zondag ook weer thuis. Kunnen we binnenkort verhalen uitwisselen bij een lekkere BBQ
  8. O&G:
    27 juli 2019
    Ooh, dat is spijtig, zowel voor jullie als voor ons. Jullie vakantie zit erop en die van ons zit er mee op.
    We moeten nu een ander ochtendritueel zoeken, elders leuke en mooie pictures en fantastische verhalen...
    Anderzijds blij dat jullie terug zullen zijn. En nu lekker uitrusten..
    Veilige reis terug.
    O&G
  9. Brigitte 't Sijen:
    29 juli 2019
    Inmiddels zullen jullie terug thuis zijn. Wat een prachtige reis ! Mooie foto's en jullie zagen er allemaal heel ontspannen uit. Dit is een reis waar de kinderen het nog jaren zullen over hebben. Tot binnenkort.