Vertrek

14 juli 2017 - Ptuj, Slovenië

Met een nog zieke Marie zijn we rond zes uur vertrokken richting Passau. De hele dag lang vergezeld van prachtig weer. Zoals gebruikelijk hielden we halt in een Burger King om te eten en rond vier uur kwamen we in ons hotelletje aan bij Passau voor de eerste nacht. We waren te moe om nog de stad in te trekken en hielden het bij de Biergarten van ons hotel. Vrijdag reden we dan naar centrum Passau om te bewonderen hoe de Inn in de Donau vloeit waardoor deze verdubbelt in breedte. Even rondkuieren in de stad en het Glasmuseum bezocht( een oud hotel waar Sissi afscheid nam van Beieren bij haar trouw en officieel geopend door Neil Armstrong, de astronaut). NA vier vermoeiende uren en veel Oostenrijkse regen kwamen we in Ptuj aan, oude Romeinse stad en gekend om zijn termen. klaar om uit te genieten, volgende week wordt elke dag 30° verwacht. Ondertussen is Marie weer helemaal de oude.

Groetjes

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerda:
    14 juli 2017
    Super,Nathalie....geniet ervan en hopelijk geen zieken meer tijdens jullie vakantie.En ja....af en toe best intensief ...de doe -vakanties...wel helemaal je hoofd leegmaken en weer volstoppen met allemaal onvergetelijke en leerrijke ervaringen. Tot binnenkort vanuit Perú.....toch handig ,de moderne technologie!
  2. VALERIE:
    15 juli 2017
    Hallo,

Toch al een mooie start. Nog veel plezier!
  3. Tania Van Zand:
    15 juli 2017
    Hoi,

Veel plezier op jullie reis en hopelijk blijf iedereen gespaard van allerlei kwaaltjes. Al leuke foto's getrokken