24 juli Morro Bay- Anaheim (La)

25 juli 2019 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Inpakken en de auto in richting Los Angeles. Onderweg een laatste stop in Santa Barbara: de oude mission bezoeken, een nog actieve Franciskaner klooster uit de achttiende eeuw. Hier schijnt de zon terug en we halen terug 100 graden. (Zaaalig)

We rijden tot aan de oceaan, om de kindjes even met hun voeten in de golven te spelen. Prachtig strand, geen volk. Mooie rustige stad, veel leuke gebouwen, winkels en restaurantjes onder de palmbomen. Even denken aan de oude soap Santa Barbara. Lekker genieten van het eten bij Finneys en nadien een Amerikaans ijsje ( waar je smaken hebt als olijfolie met gezouten amandelnoten..), de dochters houden het op vanille...

we zetten de rit verder en vrij snel belanden we in Los Angeles specialiteit: files... wel amper vrachtwagens, dat is ook al iets... de kinderen zwommen nog in de zwembaden van het hotel, ik ging nog wat wassen, want dat ging niet in onze laatste hotels, en we aten nog een pizza. En nu slapen, als dat lukt, want de kinderen zijn heel ongeduldig naar morgen...