1 augustus D-day

2 augustus 2022 - Tarrytown, New York, Verenigde Staten

Onze vakantie is nu echt begonnen. Alles is tot hiertoe vlotjes verlopen. De taxi was zelfs veel te vroeg, een sympathieke Bulgaar die nu in Spanje woont omdat hij de Belgische politiek een ramp vindt sinds Di Rupo. In Zaventem was het even wachten op de vlucht, tussen de vele Tomorrowlanders op weg naar huis. Met een kleine vertraging kwamen we in Munchen aan en konden we dankzij onze airtags vaststellen dat de valiezen ons ook gevolgd waren. Na de maaltijd gingen we door de paspoortcontrole naar onze tweede vlucht, richting de VS.

Toen werd het even spannend omdat de vlucht overboekt bleek en er mensen in ruil voor 600 euro hun plaats moesten afstaan om morgen pas te vertrekken. Een tekort aan personeel om het vliegtuig te laden zorgde ook hier voor een kleine vertraging van een uur en in de regen verlieten we dan eindelijk ons oud continent. Na een rustige vlucht landden we rond 1900 huur in Boston maar voor Belgische tijd wel 1 uur smorgens en een heel vermoeide Elise.

Nog even in de rij om de auto op te pikken…uitleg krijg je er niet bij maar een grote chrysler pacifica stond ons op te wachten. En nu allemaal in ons bed het is nu 3.49uur Belgische tijd… slaapwel

1. Marie-Louise Tiest:
    2 augustus 2022
    De reis is begonnen, genieten maar van al dat moois en lekkers dat de VS te bieden heeft.
    groetjes, oma
  2. Oma:
    3 augustus 2022
    Een mooie toch drukke dag achter de rug.
    En er is nog veel te zien. Groetjes