2 juli vertrek

3 juli 2019 - Inglewood, California, Verenigde Staten

Na ongerustheid met de Swissport problemen vertrokken we een uur vroeger richting Zaventem. Wel gerustgesteld dat onze vlucht Aviapartners had alsbagagehandler. Het was toch heel druk en na de vele checkins , controles en fouilles waren we toch niet te vroeg. Arthur had zeer veel zenuwen voor zijn luchtdoop en alle mogelijke rampscenarios passeerden de revue: wat als de twee piloten een hartaanval krijgen, wat als... fantasie genoeg...plots wou iedereen naast mama zitten... elise was wild enthousiast, marie ook en had geen last van haar oren. In Londen wederom controles en fouilles. De vier uurtjes gingen wel vlot voorbij, wat eten en shoppen en aan de gate van Air New Zealand kregen we voorrang om te boarden met Elise. Mooi vliegtuig, in de watten gelegd. Het avondeten met een warme cheesecake met pastas viel bij niemand in de smaak, maar de overige gerechtjes al gelukkig wel. Arthur viel in slaap tijdens de Leeuwenkoning, Marie sliep niet, Elise uren en wij een drietal uurtjes. We waren dan ook zombies en moesten bijna een uur wachten tot we een gate toegewezen kregen. Dan weer automatische controles, bagage ( alles was er!!) ophalen en de auto afhalen. Ons hotel lag op twee kilometer en iedereen plofte in bed...slapen maar...